Service onderhoudWij werken bij uw klant,
dat is bij ons goed geregeld

Reparatie verzoeken, flexibel geregeld
Reparatie verzoeken in Amsterdam goed geregeld door Mouton Bouw. Mouton Bouw heeft veel ervaring met het werken in bewoonde staat en goed overleg met de huurder is voor ons vanzelfsprekend. Iedere opdrachtgever hanteert zijn eigen procedures voor het afhandelen van reparatieverzoeken. Of het nu om de eisen van KWH (Huurlabel van het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector), een SLA met de eigenaar van het bezit, of uw eigen interne procedures gaat, wij brengen alles van eerste klantcontact tot eindfactuur in kaart om zo onze processen als een maatpak aan te laten sluiten op de specifieke wensen en eisen van uw organisatie. Optimaliseren van de klanttevredenheid, zij blij, u blij, wij blij.

 

Calamiteiten, snel geregeld
Hoe goed uw pand ook wordt onderhouden, er kan altijd iets onverwachts gebeuren. Denk aan schade na een storm of brand, lekkages of inbraak. Of we nu dagelijks of slechts één keer per jaar opgeroepen worden voor werkzaamheden, de vaklieden van Mouton Bouw staan 24 uur per dag 7 dagen per week voor u klaar, zodat erger voorkomen wordt en uw klant weer verder kan.

 

Service onderhoud, helder geregeld
Voor service onderhoud van Mouton Bouw staat een vast uurtarief en alle werkzaamheden worden op afroep verricht. Verbruikte materialen worden tegen marktconforme waarden aan de opdrachtgever door berekend. Indien gewenst kunnen wij desgewenst vaste eenheidsprijzen voor service onderhoud afspreken. Duidelijkheid over kosten en planning, geen verrassingen.